måndag 1 oktober 2012

Mitt nya jobb

Idag har jag skrivit på alla papper och arbetstiden är bestämd.
I morgon börjar jag, kommer att att jobba mellan 8-13 måndag och tisdag, ledig onsdag, 13-18 på torsdag och 13-17 på fredag...ungefär. Vi får se lite hur verksamheten är och om detta kommer att fungera.
Men redan nästa vecka ska jag jobba extra...på onsdagen.
Jag har skrivit på för året ut sen får vi se hur det blir.

Efter detta åkte jag till Tiarp, skulle fixa med Echo. Vägen var avstängd, fick köra en jäkla omväg innan jag kom fram.
När allt var klart och hästen va inne åkte vi till det inhägnade området i Tiarp så Töserna fick rusa av sig. Där var gott om "sjöar" och dessa förbaskade hundar skulle klart testa nästan alla...skitiga blev dom...men dom hade roligt.

Min nya arbetsgivare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar