tisdag 30 oktober 2012

Äntligen...

Töserna har inte fått så mycket motion dom senaste dagarna så idag bar det av till grustaget...äntligen tyckte dom.
Jag trodde att detta var ett "säkert" ställe men varje gång har där varit hundar eller kommit hundar. Så även idag plus ett kompani soldater.
Tjejerna som rastade sin hund var på väg därifrån så det blev fritt fram för mina att få springa av sig. Soldaterna höll sig på andra sidan.
Efter en stund kommer en ny hund men dom gick ett annat håll.
När vi kom tillbaka till bilen borstade jag Töserna, då kommer ännu en hund men killen tog inte ut den innan jag var klar. Vi pratade under tiden jag borstade...kanontrevlig kille. Han "beklagade" sig över dom ägarna som låter hundarna springa hur som helst och som han sa uppträder nonchalant...kunde bara hålla med honom.
Nu är dom i alla fall trötta, blir lite vila innan träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar