tisdag 2 oktober 2012

Ett märkligt telefonsamtal

Jag var ute i skogen när telefonen ringde...ett nummer jag inte kände igen.
Hej! Det är "vet i skam vad han hette" från något företag som jag inte uppfattade.
Han - Ringer jag och stör?
Jag - Jag är ute i skogen
Han - Ska jag ringa en annan dag?
Jag - Vad gäller det?
Han - K. L (en kvinna) har bett mig ringa dig.
Jag - Vem sa du?
Han - K.L, det vet du väl vem det är?
Jag - Har aldrig hört talas om.
Han - Men du vet väl att hon är din bankman?
Jag - Förlåt, men vem har sagt det?
Han - Jo hon har bett mig ringa dig och boka ett möte på banken. Hon vill gå igenom din ekonomi, ditt kapital och dina försäkringar. Jag har några olika tider som hon kan.
Jag - Jag har ingen aning om vem hon är. Vill hon boka ett möte med mig kan hon ringa själv, inte skicka någon annan. Och jag är inte intresserad av ett möte.
Han - Ja vi kan ju inte tvinga dig.
Jag - Vem är du egentligen? Hälsa K . L att hon kan glömma mig.

Undrar vad det är Swedbank håller på med...ska nog fråga dom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar