lördag 27 oktober 2012

Lämnade återbud...

Jag och Nicita skulle varit i Söderåsen och tävlat Rally. Har dom senaste dagarna tänkt så mycket på denna tävling och funderat på om vi verkligen ska åka. Träningen har inte varit så lyckad och att köra så många mil med känslan att det inte kommer att gå...nej vi avstod.
Istället åkte jag till SBK Halmstad och tittade på Sweden Cup IPO 3. Jag hade en mycket trevlig dag, träffade många härliga hundmänniskor, det blev såååå mycket tjabb.

Jag skulle ta mig en fika och i köket stod 3 härliga tjejer, Anki Rolfsson, Gunilla Cederberg Bergh och Stephanie Sjömalm. Dom har alltid så smarriga mackor, en som det är flera olika sorters ost på. En sån ville jag ha men så undrade jag, skojade, om dom inte hade någon laxmacka. Tror ni jag blev paff när dom säger, "visst det kan vi fixa till dig" och så skrattade dom gått. Det visade sig att det fanns lax och det la dom på på min ostmacka. Tror ni den var smarrig...kan ni lita på. Tack Tjejer!

I morgon blir det ett nytt besök, ska titta på skyddet. Å det blir en fika med en smarrig macka!

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar