onsdag 13 mars 2013

Vinter igen...

Jag som trodde att våren va på G...men se, jag trodde fel.
Igår kväll började det snöa igen...snöa riktigt rejält med snöflingor stora som...ja jag vet inte vad.

Vi hade bestämt att det skulle bli uteträning idag men se det blev inget av den. 20-25 cm snö och isfläckar under snön, ingen höjdare.

Jag och Töserna åkte till Oskarström på förmiddagen och hälsade på grabbarna. Nicita var fullständigt galen, Thom har inga problem att få igång henne. Det blev fika och en massa tjabb och sedan gick jag ut med Töserna på appellplanen. Höll på att stå på huvudet...en massa is under snön som jag inte såg. Töserna fick i alla fall rusat av sig lite innan vi åkte hem.

I eftermiddags åkte jag till klubben i Halmstad, fikade med Anki och Erika. Vi satt och tjabbade, hade det riktigt trevlig, snacka om att tiden bara försvann...2 timmar som kändes som en halvtimme.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar