onsdag 20 mars 2013

Vad göra?

Ja det är en stor fråga för mig...gäller så klart Nicita :)

Igår började vår Rallykurs, ett härligt gäng tjejer med en superhärlig instruktör som heter Hanna...ja ni flesta vet väl vem hon är.
Det är kanon att gå kurs, men jag måste erkänna att jag börjar misströsta.
Nicita kan dom flesta skyltarna, mer eller mindre bra, men hon kan ju inte vara tyst. Hanna kommer med tips men det känns som att inget fungerar...men igår gjorde jag ett fel, inte helt vad jag blev tillsagd att göra.
När jag körde hem igår tänkte jag...nu skiter jag i detta. Vi fortsätter så klart att träna med våra härliga kompisar men lägger tävling på hyllan.
Men idag fick jag ett tips av min kloka dotter som jag ska försöka testa. Hon tyckte att vi ska prova att någon annan går med henne och se hur hon beter sig. Detta ska vi prova, hoppas någon vill testa med henne.

Fick ett positivt telefonsamtal från bilverkstaden...det blir inte så dyrt med reparationen. Det va bara en kabel som en mus smaskat på. Det enda problemet är att dom inte har nya kablar, ska beställas från utlandet, så det tar några dagar innan jag får min bil.


2 kommentarer:

  1. Förstår dig, jag har ju problem med ljud på min lille också! Men ge inte upp, det kommer gå. Det gäller bara att hitta rätt väg, det är jag övertygad om :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har några tips som ska testas.
      Det känns lite surt att lägga tävling på hyllan, hon är ju hyfsat duktig.
      I morgon ska vi träna och prova lite nya tips.

      Radera