fredag 22 mars 2013

Träning...

Det blev en något stressig dag idag.
En sak som inte va planerad inträffade så jag behövde gå från jobbet en halvtimme tidigare,,,vilket va helt ok om det inte hade strulat på jobbet. Klart att det skulle göra det just idag...men men det löste sig till slut.
Men det är märkligt...just idag när man ville att hästarna skulle komma in snabbt då kommer dom i sakta mak.

Jag hade bestämt med Ingrid, Anki och Ylva att vi skulle träna...hinner jag verkligen i tid. Smsade och meddelade att jag kan komma lite sent...men jag kom bara 10 minuter senare.
Carina va på klubben, hon tittade lite på mig och Nicita. Hon hade en teori om ljudet som jag testade. Det blev lite bättre på banan och sedan gick jag vid sidan och tränade fritt följ där jag la in lite rallymoment, dom som ger mest ljud. Å jag blev så snopen, i princip inget ljud alls. Bara att konstatera att det är skyltarna som gör att det blir ljud.
Hade musik i öronen, ja på mig själv, men det gillade jag inte riktigt. Får nog träna mer på det så jag vänjer mig :)

Sen fick Nicita göra en budföring med Ylva som mottagare och jisses som hon sprang, fullt ös.
Å typiskt att det skulle börja snöa så förbaskat när vi va ute, när vi gick in ja då slutade det...skitväder.

Efter fikat gick jag, Ingrid och Ylva en runda med hundarna.

Ska försöka förhandla mig till en runda på morgondagens träningstävlingsbana. Ska skriva för domaren så jag har inte anmält mig...men Anki brukar vara generös.
Tänkte testa att träna på ett annat sätt. Jisses som jag experimenterar men allt för att försöka få ett bätre resultat.

Ikväll blir det tv-soffan och fotboll.



Mamma kör och barn i baksätet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar