torsdag 6 september 2012

Träning SBK Halmstad

Vi började dagen med lite träning i Halmstad. Vi var ett helt gäng som tränade lite av varje. Jag testade lite rally utan skyltar, ville mest testa av om gårdagens resonemang om mina armar skulle kännas bättre. Jo, det var väl lite både och men vi fortsätter på den banan, den känns bäst. Men som jag sa till Anki...jag lägger inte ner en massa energi på det...vi gör ju detta för att vi tycker att det är kul, inte för att komma till SM *s*.
Hade Nicita varit yngre och mina mål hade varit högre hade det varit annorlunda.
Efter träningen fikade vi med ljummen äppelpaj och vaniljsås.
Sen körde jag vidare till skogen...snacka om att där var folk...jägare och svampplockare. Töserna fick rusa av sig på ett ställe där vi inte störde sedan gick vi en lång runda på skogsvägen i koppel.

Nicita på platsen

Några av träningskompisarna

Ronja, yngst i träningsgruppen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar