tisdag 25 september 2012

Träning, frisören och lite till

Idag tränade vi tillsammans med Anki, Erika, Stephanie och Sanna. Vi var på Halmstads Brukshundklubb. Jag är så himla nöjd med Nicita, fokuserad och inte en massa snack. Det blev 2 korta pass sedan var jag nöjd...ville inte göra mer utan ville ha lyckad träning. Visst, det är svårt att sluta i tid, hon vill ju så mycket, men det är då hon går upp i varv.

Anki bjöd på dajmtårta, firade hennes och Rambos kanonresultat på rallytävlingen i Falkenberg. Nu kan han titulera sig med RLD N.
Det blev en lång fika, vi hade mycket att prata om. Vi fick oss många härliga skratt...Stephanie berättade en massa om hennes "tokigheter"...

Sen åkte jag hem och bytte kläder och vidare till min frisör, fick klippt håret en bit. Han frågade hur jag ville ha det...jag frågade vad han tyckte. Bara toppa det nu när det har börjat bli lite längd på det. Det går inte att klippa det för kort, då ser jag ut som en gammal permanentad tant...det är bara den lila färgen som saknas.

Vidare till matbutiken och köpte ingredienser till grönsakssoppa...blev så sugen nu när det är höst ute. I morgon ska det kokas soppa...

Satt och tittade på foton och hittade dessa.



Vi är dom första som tävlade i Rallylydnad Fortsättning
och vi blev alla godkända


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar