fredag 7 september 2012

Dagens skrik, Kvällens bio

När jag skulle gå ut i trädgården sitter det en stor rälig padda på trappsteget. Snacka om att jag skrek, fullständigt avskyr paddor och grodor...ryser bara jag tänker på den. Stängde snabbt dörren. Efter en stund kollade jag om den var kvar men det var den inte...tack och lov.
Gick ut och tittade lite på blommorna som vissnar en efter en...hösten är på väg...och plockade in min tvätt.
När jag skulle gå in hade en mördarsnigel krupit upp och låg på tröskeln...fy f-n så läbbigt.

I kväll ska vi gå på bio, premiär för Hamilton, Men inte om det gäller din dotter. Ska bli spännande och se hur denna filmen är, har fått ganska dålig kritik.















Filmen var väl så där...

Efter filmen blev det en fika på Roberts...nu ska jag ta ett glas rött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar