torsdag 2 februari 2012

Trist...

Så himla trist att bara sitta hemma, att inte kunna/våga gå ut själv.
Töserna tycker också att det är trist så nu har vi fått träna plojsaker så dom blir lite aktiverade.
Måndag och tisdag har jag inte varit utanför dörren, i går onsdag körde Ante mig till Maxi...tänk att det kunde kännas så härligt. Handla är inte det roligaste men jag kom hemifrån.
På kvällen gick jag med och nattkissade Töserna. Minus 11 grader och jag tyckte det var toppen...då är man inte kräsen.
Idag har Gittan varit här så där gick det några timmar. Vi fikade och tjabbade en massa...hon hade med sig en bukett rosor...Tack Gittan. 
Det är tänkt att jag på lördag ska åka med Gittan och titta på lydnadstävlingar. Tänk att komma hemifrån några timmar och träffa en massa hundkompisar. Längtar till lördag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar