onsdag 8 februari 2012

Lättad...

Haft 2 kanondagar på kursen. Många livliga och intressanta diskussioner. Idag glömde vi vår fikapaus, vi var så inne i våra diskussioner och vi ville inte sluta...det ni.

Idag var det dags att ta stygnen...var allt lite nervös eftersom jag har haft något som känts som skavsår. Det var ett skavsår efter kläder som skavt under såret. Själva såret var helt läkt, dom 10 stygnen togs bort och ärret tejpades med kirurgtejp (heter något speciellt men har glömt det) och ett stort "plåster" sattes över allt. Om en vecka ska jag få börja med lite tyngder som sedan ska succesivt ökas.

När jag åkte hem från distriktssköterskan tog jag vägen inom ett bageri. Ante var hemma och han tycker så mycket om knäckrulle men när jag kom in hade dom minisemlor...Hmmm vilket ska jag ta...ah jag tar både och...så fick det bli.
Väl hemma blev det en smarrig fika men vi pallade bara en godsak, den andra sparar vi.

Nu kan jag köra bil igen så imorgon ska jag och Töserna åka till något ställe där dom kan få rusa av sig...hoppsan, jag har ju min bil utlånad. Får lura mannen till att cykla till jobbet...bara det inte är för kallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar