söndag 29 januari 2012

Tack för alla hälsningar...

Ett stort tack till alla mina vänner för alla
Krya på dig-hälsningar
och
Grattis-hälsningar
Det har varit en pärs men snart är jag på banan igen.
Det blev lite firande på fördelsedagen.
Den började ju på sjukhuset...Ylva kom och hälsade på mig på morgonen.
Väl hemma på eftermiddagen var jag så trött. Blev några timmars sömn innan familjen kom hem.
På onsdagen när jag fick beskedet att det troligen skulle bli operation på torsdagen avbeställde vi maten vi skulle haft. Jag visste ju inte i vilket skick jag skulle vara i...skulle jag orka att ha folk hemma.
Det fick bli hämtpizza till alla utom mig själv...dels var jag inte sugen och jag tror inte magen hade klarat av så fet mat...hade ju fastat inför operationen. 
Kaffet avstod jag...då mår jag inte bra...men knappt en halv semla gick ner.
Jag var helt slut när gästerna åkte hem så det blev sängen direkt. Några värktabletter så slocknade jag och första natten på jag vet inte hur länge som jag sov. Vaknade bara till när jag behövde vända på mig...ett företag i sig...sen somnade jag om igen.

Lördag eftermiddag kom Ylva och Marje hem på en fika. Dom hade med sig en urtjusig orkidé som pryder sin plats i mitt orkidéfönster. Tack mina goa kompisar.

Det är ganska intressant och se hur Töserna är mot mig. Om dom känner på sig att matte inte är helt ok...vill hela tiden ha koll på mig.
För övrigt har det blivit mycket vilande i helgen.
Men som sagt...snart är jag på banan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar