söndag 8 januari 2012

Häst Hund Häst

Så kan jag sammanfatta helgen
I fredags var det Clear Round i dressyr på ridhuset och självklart var jag på plats *s*.

I går lördag var jag och Nicita på brukshundklubben i Laholm och tränade Rallylydnad. Efter träningen satt jag och Anki och pratade både länge och väl...ett mycket trevligt och givande samtal.

I dag har det var KM i dressyr i Mickedala. Jag var där och filmade ekipagen.
Det gick kanon för kompisarna...Anne-Lie med Flash vann sin klass och Icka med Echo kom 2:a. Jag var så stolt när Echo visade vad han kan, gjorde ett kanonprogram.
Gunilla som "lånade" Flash i en högre klass...vad gör dom...vinner klassen - helt fantastiskt.

Ja det har varit en kanonhelg och är så tacksam att jag har en man som utan protester tar hand om Töserna. Dom har fått flera långa härliga promenader.


3 glada tjejer på prispallen
1:a Anne-Lie 2:a Icka 3:a Lisa



På FB finns filmer på dom fina ritterna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar