torsdag 23 augusti 2012

gekås













Marje undrade om jag ville följa med till Gekås idag...det värsta ställe jag vet *s*
Men en liten utflykt med en härlig kompis skulle vara kul.
Hon hämtade mig vid lunch sen bar det iväg. Som vi tjattrade i bilen...tror aldrig att det har gått så snabbt att komma dit, tiden bara rusade.
Där var många bilar på parkeringarna, hmmm hur mycket folk är det här, kommer vi att få stå i kö. Nej, det var bara att gå rätt in. Varuhuset är gigantiskt så det kändes som att det inte var mycket folk. Vi strosade omkring, tror vi gick igenom hela butiken för det tog sina timmar.
Jag skulle köpa ett dressyr-ridspö...fanns så klart inte, tuggben till Gittans hundar...fanns så klart inte, ostbågar till dottera...yes det fanns.
Något annat skulle jag inte ha men det blev ändå 2 stora kassar. Man hittar alltid lite småsaker som är billigt...ja det tar jag, kan vara bra å ha.
Konstigt nog hittade jag lite kläder som jag köpte.
Men efter några timmar blev vi fikasugna så vi åkte upp till den nya stora cafeterian...ingen av oss hade varit där innan. Det var skönt att få sätta sig en stund.
Ner igen...vi tar en liten runda till...galna fruntimmer *s*...men nu ska jag inte ha mer...hahaha, hittade små burkar med salt godis...måste bara ha.
Vi hade en kanondag men nu ska det dröja innan vi åker dit igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar