torsdag 2 augusti 2012

Aktiviteter onsdagen den 1 augusti

Det började med en långtur i skogen och ett dopp i sjön (för Nicita).
Vi hittade en jäkligt brant backe (bananbacke) där det blev backträning för både mig och Töserna. Upp och ner, upp och ner...har fått lite känning av träningsvärk.
Töserna fick leta godis som jag gömt i ett träd. Nicita ställde sig på bakbenen och letade men Kaisa var lite mer försiktigt. Hon väntade på att någon godisbit skulle ramla ner på marken.





















Efter skogen åkte vi vidare till huset vi passar, tog in post och kollade läget. Vidare till Tiarp och hästen.
Väl hemma igen blev det lite mat och lite chilla.
Sen satte jag upp en avancerad rallybana, måste träna med skyltar nu när jag har tänkt tävla igen.
Det är mycket snack när vi har skyltar...tränar jag utan skyltar går det kanonbra.
Diskuterar detta med Erika och har kommit fram till en del träningsmetoder...bara att jobba vidare för någon dag ska det väl sitta.
Tänkte avsluta dagen med lite tv-tittande men se det smög sig. OS-resenärerna ville gärna bli hämtade på stationen, tåget skulle komma in kl 22.59. Vad gör man inte för sina barn...klart jag åkte och hämtade dom. Nu känner jag mig ganska mör så det får bli sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar