söndag 3 juni 2012

Dressyrtävling i Skedala

Solen visade sin bättre sida men attans vad det blåste. Tur nog hade jag tagit på mig en TJOCK jacka så jag slapp frysa.
Som vanligt skulle jag filma men shit med så red dom på 2 banor samtidigt så jag hann bara filma 2...men det var tur. Filmade Anki och sedan var det Ickas tur. Efter en stund började det blinka en liten lampa i displayen...va fasiken...den hade ju laddat hela natten. Men det var inte batteriet utan minneskortet som började bli fullt...2 minuter...1 minut...f-n med, detta får bara inte hända. Tack och lov var det bara dom sista metrarna fram till domaren som inte fick plats. Det som gjorde mig mest förbannad var att jag hade lagt fram filmkameran för några dagar sedan, tänkte radera några gamla filmer. Varför gjorde jag inte det?

Men det gick bra för HFK:arna i dagens tävling och laget kom 3:a...totalt efter alla deltävlingarna kom dom 5:a...snyggt jobbat tjejer.

Emma fixar Echo, Lisa pillar med sin mobil

Emma kollar sadelgjorden innan det det är dags att sitta upp

Anne-Lie fixar Flash med hjälp av Gunilla
Kolla in Anne-Lies solglasögon...fräcka

Kollar sadelgjorden

1 kommentar:

  1. Men du Lisbeth....värst vad det skall krångla för dig när du filmar eller skall föra över dem...du får nog skaffa dig ett proffs istället ;)

    SvaraRadera