onsdag 18 september 2013

På benen igen...

Tyvärr blev det ingen resa till Söderåsen för mig. Fy vilken helg jag hade...feberfrossa, ont i halsen och allmänt dabbig i näsan.
Den mesta tiden tillbringade jag i sängen eller i soffan, såg flera filmer. Lördagar är den stora fotbollsdagen så 3 engelska matcher tittade jag på.
Töserna var inte så glada. Eftersom jag var ensam hemma större delen av helgen blev det inga längre promenader för dom...gillades inte.
Måndagens rallyträning orkade jag inte med...gillades inte av Nicita.

Men nu är jag igång.
I går var jag med jobbet ute i Gullbrandstorp så på vägen hem körde jag inom Tiarp och tittade till Echo...lämnade lite morötter och äpplen till honom...tack så mycket sa han :)

I går var det medlemsmöte på klubben...ett intressant möte med många diskussioner. Tävlingssektorn efterlyste representanter från bla rallylydnad och där blev jag invald.
Jag som har sagt till valberedningen att "fråga inte mig om några uppdrag för jag kommer att säga nej"...ja ja man kan ju alltid ändra sig...eller hur.
Efter mötet bjöds det på fika, frallor med olika sorters ostar, skinka och en massa grönsaker...jättegott.

I kväll har jag och Anki haft Rallylydnadskurs fortsättning. Vi har ett helt otroligt gäng, dom är så jäkla duktiga och flera av dom vill ut och tävla NU....dom är bara så härliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar