tisdag 10 september 2013

Grillkväll

I går kväll hade Rallybrudarna grillfest på klubben. Vi firade alla våra uppflyttningar och andra fina resultat.
Tyvärr hade vi inte vädret med oss men dom som grillade fixade detta galant. Inne i köket...man väljer väl rätt uppgift :) ...fixade jag och Marje med salladen. Eftersom alla inte tycker om samma så gjorde vi det som en liten buffé, massa skålar med diverse grönsaker, oliver och böner. Till detta serverades det vitlöksbröd...enkelt med riktigt riktigt gott.
Marje hade bakat en morotskaka som hon dekorerat som en rallybana, även skyltarna gick att äta, bara så häftig.
Jag fick äran att ta första biten och naturligtvis valde jag en av dom skyltarna som vi alltid har problem med, skylt nr 208, sitt sitt framför höger ingång sitt, och så lyckades jag få med 2 "koner" på slalomen...tur nog var det skylten i kanten så jag behövde inte ta mitt i kakan :)


Rallytårtan
 
 
Ett stort tack till Yvonne som gav mig denna fina blomman och choklad.
Jag blev så överraskad och glad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar