tisdag 9 april 2013

En härlig vårdag

Inget stalljobb idag...bara en massa röj inför helgens stora hopptävling.
Börje och Atlas kom och hälsade på...som jag saknar dom. Blir trist när jag slutar, får hälsa på dom och fika.

Efter jobbet tog jag Töserna till Västra Stranden och Aleskogen...det va ju ett kanonväder. Så kommer Erika på en av sina hästar galopperande i vattenbrynet...så jäkla härligt.

Ikväll har jag och Nicita varit på vår kurs och det kändes ganska bra...lite okoncentrerat i högerhandling så det får vi jobba på mycket.

Efter kursen åkte vi vidare till klubben, tävlingsmöte inför appell- och lydnadstävlingen den 28 april. Det var första gången som jag och Gittan satt själva och skulle ha ut deltagarlistor och göra PM...inte det allra lättaste men vi fick ihop det...men det tog sina timmar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar