onsdag 11 juli 2012

Gott och blandat

I måndags hade vi födelsedagskalas med lite god mat.
Lite träning på balansbollen hann vi också med. Kaisa gör vad som helst på bollen för godis...hon är helt tossig när jag tar fram bollen. Kul att ha hittat något som hon gillar.
Igår var det en sådan trist dag så vi höll oss inne större delen av dagen...bara en promenad i Frennarpsskogen.
Men idag har det hänt lite. Vi har varit i skogen och Nicita simmade i sjön. Hon har blivit ett riktigt vattendjur. Det var mycket spring i benen idag...märktes att vi inte hade gjort något i går. Jag hittade en massa blåbär men det var inget hit att plocka...kom upp en massa mygg och flugor när jag rörde i buskarna.
Ikväll har vi varit på balansbollkursen. Marje var med och hjälp mig och Nicita, var ett stöd för Nicita när hon stod på bollen och jag rörde lite på bollen. Det var häftigt att se hur musklerna jobbade.
I morgon blir det mer träning, både bollen och rally.

1 kommentar:

  1. Kul att hitta din blogg. Tack för ditt besök hos oss. Fina hundar. Här ska jag titta in fler gånger. Helt klart.
    Ulf

    SvaraRadera