måndag 28 oktober 2013

B & B

Fredag, lördag och söndag har jag arbetat på Bomässan. Riktig kul att få träffa så mycket folk och många är så pratsamma (det gillar jag). Det var många gamla bekanta som kom förbi, flera som jag inte har träffat på flera år.
Men det är tufft att stå rätt upp och ner i flera timmar så på kvällarna var benen och ryggen rejält trötta. Det var knappt att jag kunde sätta mig ner på huk.

Söndagen avslutades med ett besök på Pio (jag åt deras klassiska plankstek, den är ju bara så smarrig) och sedan bio Gravity...en mycket annorlunda film i 3D, så jäkla häftigt.
Det var Yvonnes biogrupp som träffades och som vanligt blev det en kanonkväll. Tänk er när 6 tjejer träffas och alla är lika pratglada.

Nu har jag laddat med ljus, tändare och ficklampa...beredd på stormen. Vinden tilltar mer och mer och det regnar ganska rejält.
Skulle kanske passa på och äta lite varm mat...om nu strömmen går...för då blir det bara mackor.

Alla ni där ute "Håll i hatten"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar