onsdag 28 augusti 2013

Träning och fika

I måndags tränade vi som vanligt, vi Rallybrudar, på brukshundklubben. Vi är ett härligt gäng, trivs så bra ihop, hjälper och stöttar varandra, gläds med varandras framgångar. Mao...ett superhärligt gäng.

Nu när jag och Nicita inte har något mål, vi ska inte tävla mer, så har vi inga krav på oss. Självklart kommer vi att träna rally och tänkte ta upp vanlig lydnad igen. Men träningen blir på en annan nivå, mer lättsam.

Efter kvällens träning bjöd jag och Nicita på fika. Som vanligt blev det ljummen äppelpaj med vaniljsås, jag vet inte hur många gånger jag har bjudit på detta, har en aning dålig fantasi.
Och som vanligt hade vi det jättetrevligt, många härliga skratt. Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet...jag kommer att bli minst 125 år...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar