fredag 3 maj 2013

En underbar dag i skogen

Eftersom det är ett strålande väder packade vi för en skogstur. Vi gick länge länge i kuperad terräng, en tuff konditionsträning för både Töserna och för mig. Jag måste träna upp flåset inför SM:et där jag ska vara serveringens allt i allo och springa omkring och serva. Ulla-Carin, en go kompis, har meddelat mig att hon ska sätta mig i arbete, att jag ska få springa men vi ska hinna tjabba mellan varven :) 2 dagars spring kräver nog sitt.

Konditionsträningen satte sina spår hos Töserna vilket jag blev lite förvånad över. Kan det ha varit värmen, det är ju inget vi är vana vid.

Att Nicita självmant sätter sig och vilar är inget jag är van vid.





Denna minen såg jag inte när jag fotograferade henne. Vet inte varför hon gör så...
 
 
Kaisa däremot sätter sig gärna och vilar en stund när tillfälle ges.
 








Något som Kaisa är helt galen i är att leta möss och sork. Gräva djupa hål är hennes specialitet...å kul har hon.
 



 
Vi hade en mysig dag i skogen.
Nu väntar klubben, ska hejja på mina kompisar som ska tävla i elitlydnad i DM:et.
 
 










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar